sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Tuku tuku kä-si-ääni...

Kaunista :)
Va kylläpä kylläpä voin suositella niin Tukuwoolin lankaa ko Snurreakin. Tilasin tässä eräs maanantai HiyaHiyan puikkoja lissää ko niihin niin oon tykästynyt ja samalla vähän lankaa. Säästösyistä tuota lankkaa tietenkin, jotta ei tartte maksaa postikuluja :D Noh, se tillaus tuli siis äkkie ja keskiviikkona oli kämmetin jo puikoilla.

Mallie ei oo ko kohan vaan posotin tehä. Vaikee oli saaha väriä kohilleen, ehkäpä nuo ulkokuvat on lähinnä. Äipän pönttöuunit kransseineen toimi kuvausapuna. 
Nämä kuvat piti ottaa ko kävi kynsilakka niin hyvin kranssiin :D
Kätevä kuvausapu ;) Kranssia ei vahingoitettu kuvauksissa.

Tännään on vaalipäivä, va mie äänestin jo ennakkoon. Illalla sitten jännättään pääsekö kukkaan Kainnuun asioita puollustaa. 

Akkeli

5 kommenttia:

  1. Kävin tietenkin uteliaana kurkkaamassa noita puikkoja (mulla kun ei ole sukkapuikkoja kuin yksi "pringlespurkillinen", jonka kaveri on koristellut :D ), nehän on metallisia? Eikö ne ole liukkaat?
    Mulla on jotkut mummulta perityt (tai jostain, en muista, voi olla että oon itsekin ostanut, kun on kiiltäneet niin kivasti...) metallipuikot, painavat tosin, ja ne on kyllä tosi liukkaat. Siksi ne on jääneet käyttämättä ja olla nököttävät siellä purkissa muiden joukossa.

    Mutta nuo kämmekkäät on kivat, kivan väriset, joka tapauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on ruostumatonta terästä ja nikkelittömät. Lanka luistaa just sopivasti va ei silmukat tipu. Teräväkärkiset pyöröpuikot on älyttömän hyvät huivien neulonnassa ja ainaki Handu myy myös sukkapuikkoja terävällä kärellä.
      Ei näitä voi verrata niihin "mummopuikkoihin". Omat vanhat metallipuikot on pantu melekkeen kaikki kiertoon. Pitkään olin vaan puupuikkojen kannattaja va näihin oon kyllä tykästyny. Eikä käy niveliin nämäkään.
      Omat "HuiHui" puikot oon tilannu niin Snurresta ko Handusta.

      Itte tykkään kämmekkäistäni myös ja käytössä on olleet aikas paljon :D

      Poista
  2. Ihanat nuo kämmekkäät. Huihuit on vielä testaamati, monet kerrat oon miettinynnä, mutta ei oo vielä tullu tilattua. Samoin on tuon tukuwoolin kanssa, ihastellu paljonki, mut vielä on tilaamati.
    Kovasti oon yrittäny pienentää varastoja... se vaa o helepommin sanottu ku tehty. Tahtoo olla varastoisa lankaa vaa yks aina kutakin ja ku nyt tullu noita isompia töitä nii pakko ostaa langat, että pystyy tekkee. =)

    VastaaPoista
  3. Ihania kämmekkäitä. Täytyy käydä puikkoja kurkkaamassa joskus.

    VastaaPoista
  4. Mie samanlainen yhen kerän kerrääjä myös. Ois kyllä muutamat isommat erät takkeihinki valamiina kohan joku tekis ne =)
    Kolme täyttä Tukua oottaa ja melkeen puolikas tuota pinkkiä. Kirjoneuletta jos kokkeilis. Kauniita töitä näkyny eri blogeissa. Esim. Napit puuttuu ja Missä neuloimme kerran kannattaa käyä vilikassee.

    VastaaPoista

Kommentoida saa, viestistäsi ilahdun :D